<- Palaa "kisoihin valmistautujia" -pääsivulle 

Teija Miettisen kisoihin valmistautuminen
| Taustaa | Viikko 31 / 2006 | Viikko 32 | Viikko 33 | Viikko 34 | Viikko 35 | Viikko 36 | Viikko 37 | Viikko 38 | Viikko 39 | Viikko 40 |
| Viikko 52 | Viikko 1 / 2008 | Viikot 2-3 | Viikot 4-8 | Viikko 9 | Viikot 10-11 | Viikot 12-13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikot 17-18 |
| Viikot 19-20 | Viikot 21-22 | Viikot 23-32 | Viikko 33 | Viikot 34-35 | Viikot 36-37 | Viikot 38-52 |

Viikko 33

Muistoja Fitness Expo 2005 messuilta Maanantaina aamulla sauvakävelemässä 60min. Muuten vapaapäivä salilta ja treeneistä. Viikonlopusta jäi sen verran univelkaa, että sinnittelin päivän ilman päikkäreitä ja laitoin nukkumaan jo kaheksan aikaan. Aamuyöllä heräsin kolmen aikoihin jo ja olin pirtee ku peipponen, mutta sinnittelin kuitenkin petissä ja sain kun sainkin vielä unen päästä kiinni. Kerrankin kun kello soi klo 04.45 olin pirtee ja ilonen, valmiina päivän taistoihin. Kävellä köpyttelin 70min. sauvojen kanssa. Runsas aamiainen ja töihin seittämäksi. Töitten jälkeen kävin kartsalla kirjastossa. Muutama murhadekkari mukaan ja ruokakaupan kautta. Pikainen hiilaritankkaus makaroonilla ja salille. Vedin hauis ja ojentajatreenin supersarjoina eli pikaisesti alle 45minuutin treeninä, mutta sitäkin tehokkaampana. Treenin jälkeen tunnollisesti fillarointi vielä puoli tuntia. Tässä treeni lyhykäisyydessään. Kaikki tehtynä supersarjoina:)

- Keskitetty hauiskääntö käsip; 10 x 10kg, 2 x 10 x 11kg, 6 (oik) 8 (vas) x12,5kg
- Dippi (jalat penkillä, paino sylissä); 10,14,14,15 x 10kg
- Hauisk.taljassa mutkatangolla; 8 x 45kg, 2 x 6 x 47,5kg
- Kick back; 8 x 10kg, 8,6 x 12,5kg
- Hauisk.suoralla tangolla; 6,8,7 x 25kg
- Ojentaja punn.giryakuulalla; 10 x 16,5kg, 6,7 x 20kg

Ja treenin perään kuntopyörällä sotkemista 30 minuuttia ja hiki lentää!! P.S: Illalla oli viimenen tabletti antibioottikuuria. Katotaan antaako kroppa jo periksi nesteistä.

Keskiviikko aamuna paino edelleenkin samassa! Sauvakävelylenkillä tahti normaali, eli keskisyke 124. Virtaa oli kinttaissa ja aikaakin ruhtinaallisesti, joten käppäilin 75 min.Kaloreita paloi 423. Oli tarkoitus mennä töitten jälkeen salille, mutta.Eräs työtoverini sai latvaräjähdyksen ja räki syytöksiä ja haukkuja suoraan päin näköäni. Vissiinki oli vähä huono päivä ja mä satuin olemaan lähinnä, sopivana uhrina. Kohtauksesta järkyttyneenä mulla meni ihan pasmat sekasin ja ihmettelin olotilaa illan kotosalla kääriytyneenä huopaan sohvalla istuskellen. Tollanen ei oo kivaa, kun se sattuu omalle kohdalleen. Onneksi tajuan olleeni vain väärä henkilö väärässä paikassa väärään aikaan, mutta kyllä tollanen pistää miettiin, että missä oikein on mennyt pieleen?? En tiedä miten suhtautua henkilöön vastaisuudessa, sillä hävettää hänen puolestaan, ettei osaa pitää paineita päänsä sisällä tai purkaa niitä vaikka salilla rautaan entä kuin työkavereihinsa.

Torstai aamuna paino noussut 300g! Siitä rangaistuksena itselleni mie hölkkäsin 30 min ja kävelin 20 min. Toi hölköttelyosuus meni todella hyvin, ottaen huomioon, etten ole pahemmin juoksennellut. Keskisyke oli 136. Matka ja aika lyhempi kuin normaalisti, joten kalorin kulutus ei ollut kovin paljoa. Turha kai sitä on ittiä rääkätä, koska toi on nesteitä toi painon nousu. Mutta turhauttaa se kuitenkin!!! ARGG!! Salitreeninä vuorossa rinta ja vatsat. Lyhyt ja tehokas treeni, jossa paloi 20 minuutin pyöräilyn kanssa yhteensä 532 kokonaista kaloria.

- Sotilaspenkki kestävyys treeni (palautusaika vain 40s.sarjan välillä); 5 x 15 x 32,5kg
- Peck deck; 6 x 35kg,6 x 40kg, 2 x 6 x 45kg
- Vatsat talj.narulla; 3 x 15x 65kg
- Penkkikone;8 x 50kg, 6 x 55kg, 6 x 60kg
- Vatsakone;3 x15 x 30kg
- Ristikkäistalja maaten;10 x 10kg,10 x 15kg,8 x 17,5kg

Perjantai aamuna paino laskenut eiliset 300g ja vielä 200g päälle. Joko vihdoinkin alkaa tapahtua jotakin! Aamulla en käynyt lenkillä vaan suunnistin terveyskeskukseen ja siellä röntgeniin. Lima hommelit edelleen samanlaisina, joten antibiootista ei siis mitään apua ollutkaan, kuten osasin arvellenkin. Nyt otettiin kolme erilaista kuvaa; poski- otsa ja jostain muustakin onteloista. Ehkäpä turvotus näkyy niissä, mutta en usko, että niissä mitään muuta näkyy. Poskiontelo-oireita, kuten paineen tunnetta, ei todellakaan ole. Töissä muutama tunti ja sitten salille. Selkää ja kylkiä rääkäten.

- Kulmasoutu käsip; lämmittelyt+ 2 x 6 x 24,5kg
- Kyljet taljassa;15 x 45kg, 2 x15 x 50kg
- Kylkikone; 2x15x20kg
- Ylätalja eteen lev.kahv; 2x6x55kg ei kulje:(
- Alataljaveto 1 käsi; 3 x10 x 30kg

Lauantaiaamuna nukuin "pitkään" eli puoli kaheksaan. Paino oli taas tippunut, 600g eilisestä. (Huom! Punnitus kuitenkin 2h myöhempään kuin eilen ja normaali ajasta heittoa 4h, joten ei todellinen luku, mutta kuitenkin olen erittäin tyytyväinen asianlaitaan tällaisenaan). Aamulenkki hölkäten hissukseen 30minja kävellen lopuksi 10min. 322kcal kulutus ja 131 keskisykkeellä. Tänään ihan lepoa salilta ja elpausta. Nukuin 2h päikkärit ja oleilin koko päivän sohvalla katsellen olympialaisia. Suosikkilajina kouluratsastus:)

Sunnuntaina aamukävely sauvojen kanssa. Kun oli vapaapäivä töistä, niin nukuin 10 asti ja lähdin vasta sitten käppäilemään. Lenkin pituus oli 75min. Illasta salille treenaan jalat. Yllätin itseni ja polvet:)

- Jalkojen ojennus; lämmittelyt + 3 x 8 x 45kg
- Prässi; lämmittelyt + 2 x 8 x 110kg lisäpainolla ja ilman siteitä (uskomaton suoritus!)
- Pohkeet seisten smithissä; 3 x 10 x 55kg lisäp.
- Jalkojen koukistus maaten; 3 x 8 x 35kg
- Pohkeet istuen; 3 x 10 x 35kg.

Olen todella happy ton prässisuorituksen jälkeen. Polvet ei olleet yhtään kipeet. Rutinaa ja pauketta kuitenkin kuului, mutta muuten ok. Tästä on nyt hyvä mieli jatkaa!

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu