<- Palaa "kisoihin valmistautujia" -pääsivulle 

Teija Miettisen kisoihin valmistautuminen
| Taustaa | Viikko 31 / 2006 | Viikko 32 | Viikko 33 | Viikko 34 | Viikko 35 | Viikko 36 | Viikko 37 | Viikko 38 | Viikko 39 | Viikko 40 |
| Viikko 52 | Viikko 1 / 2008 | Viikot 2-3 | Viikot 4-8 | Viikko 9 | Viikot 10-11 | Viikot 12-13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikot 17-18 |
| Viikot 19-20 | Viikot 21-22 | Viikot 23-32 | Viikko 33 | Viikot 34-35 | Viikot 36-37 | Viikot 38-52 |

Viikko 9

Lauantaina mieheni laittoi juhlapäivällisen Loman jälkeen alkoi taas arkinen aherrus. Tuntuu, että olen entistä väsyneempi entäkö ennen lomalle lähtiessä. Mutta tää on nyt tilanne ja sillä mennään eteenpäin. Alku viikon huilin treenistä tarkoituksella. Ensimmäinen treeni olikin sitten keskiviikkona ja vuorossa jalkojen heiluttelua. Otin aluksi askelkyykky Smithissä, pelkällä tangolla 3x20. Silleen, että "takajalka" oli penkillä leppäilemässä. Polvet paukkuu ja rutisee, ei kuulosta hyvältä. Siksipä otinkin kevyesti koko treenin, mutta kuitenkin lisäten viime kerrasta painoja. Jos joku on kiinnostunut treenijaoista, niin varmaan huomaa suoraan sen, että jos joudun luistaan jostakin treenistä, niin se on aina jalat :( Ennes vanhaan rakastin treenata kovilla painoilla kyykkyä ja prässiä, mutta sitten se innostus vaan hiipui. Enempi meni aikaa polvisiteiden käärimiseen kuin treenaamiseen. Ja sai miettiä koko ajan tangon alla, että tämäkö se on se viimenen sarja joka ikänä nousee. Jos siis paukahtaa polvesta jotain siteitä tai kierukkaa hajalle. Ei mulla oo koskaan kuvattu tai muuten tutkittu noita polvia. Mutta pentuna ne vaan meni joskus lukkoon, kun kyykisty sitomaan kengän nauhoja tai istui polvien päällä.. Niin siis takaisin treeniin muisteloista.

Reidet / pohkeet:

Jalkojen koukistus maaten 3x10
Prässiä yhdellä jalalla 3x20
Jalkojen ojennus 3x10
Pohkeet 3x15x25 kg.
Loppuverryttelynä pyörällä hissukseen 20 minuuttia.

Sunnuntaina oli energinen olo Karkauspäivänä elikäs perjantaina vuorossa selkätreeni. Vedin treenin läpi 30 minuuttiin. Meinaan nääs meillä oli naapurin tytön vanhojen tanssit klo 18.00 alkaen, joten piti vähä laittautuakin sinne. Treenissä ensimmäiseksi selän ojennus (ei koneessa) 15x omalla painolla, 12x5 kg ja 2x12x10 kg, hyvvee huomenia-liike 15x pelkkä tanko, 3x15x5 kg lisäpainoo (huikeeta :), ylätaljaveto rinnalle 10x40 kg, 3x8x50 kg (leveällä kahvalla ja remmit), alaspainallus 15x25, 3x10x35 kg, alataljaveto yhdellä kädellä 10,15,20x20 kg. Ja sitten romanttisia tanssahtelu kattelemaan. Jos ootta uteliaita, niin en kosinu ukkoa, vaikka sellanen mahollisuus olis ollu karkauspäivänä. Kattellaan sitten syssymmällä.

Lauantaina olikin sitten salilta vapaapäivä. Naapuripariskunta tuli meille iltapäivällä syömään. Ja minun ihan ukkoni laittoi meille juhlapäivällisen alkuruokineen ja jälkkäreineen. Ne henkilöt, jotka ovat nyt dietillä, niin älkää lukeko seuraavaa: alkuruoaksi oli katkarapu-nuudelikeittoa, pääruokana couscousta/valkosipuliperunoita, naudan sisäfilettä sekä karitsan sisäfilettä ja raikasta vihreää salaattia. Jälkiruoaksi oli mansikoita valkosuklaakastikkeella. NAMINAM :)

Sunnuntaina maistuikin treeni tosi hyvin, kun oli mieli virkeänä eilisestä ihanasta ateriasta. Menin "aamusta" astangajoogaharjotuksiin Poriin klo 13-14.00. Mulle ei oikein sovi toi aamusta joogailu, kun muutenkin olen niin kankee. Se ittensä vääntely ei oikein taho luonnistus, kun aamusta ihminen on paljon kankeempi entä ku illasta. Sitten illasta olikin salitreeni ja vuorossa rinta ja olkapäät. Elikäs yksi treeni siirtyy tältä viikolta ens viikolle, kädet.

Rinta / olkapäät:

Penkkikone istuen 15x25 kg, 10x 35 kg, 10x45 kg, 8,10,8x 50 kg.
Pystysoutu taljassa 3x10x30 kg.
Sotilaspenkki (toistoina, kestävyyttä, 60s.palautuksella) 15,10,10,10x30 kg.
Peck deck väärinpäin 15x5 kg, 3x15x10 kg,
Peck deck 15x25, 2x8x30 kg,
Vipunosto sivulle+eteen (30s palautuksilla) 10x4 kg,10x6 kg, 2x6x 7,5kg.

Siinähän sitä tulikin sitten tehokas treeni vedettyä 45 minuuttiin. Nyt vaan kotio suihkuun ja iltapalalle ja odottamaan uutta ihanempaa viikkoa.

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu