<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Susannan kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikko 23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 27 | Viikko 28 | Viikko 29 | Viikko 30 | Viikko 31 | Viikko 33 |
| Viikko 35-36 |

Viikko 30

Lauantaina rintaa koneessa Kylläpä nämä viikot vierii vauhdilla kun ei edes kirjoitteleen meinaa ehtiä! :O "Kuka voisi kellot seisauttaa ja ajan pysäyttää...." Niinpä. Aika basic viikko takana. Jumppaa ja salia... ja sitä pirun aivastelua!:( Eli aivan niinku mä uhkasin niin mä ravasin noissa uusissa jumpissa aina kun se vaan oli mahdollista! :D No maanantaina tietty oli oman jumpan ohjaus ja vitsi et jännä, mä nimittäin jotenkin keksin vetää steppiä, vaikka se on ollu mulle vähän sellanen peikko :O Se oli oikeastaan aika mukavaa ponnistelua! :) Taidan ottaa sitä myös ensi kerran ohjelmaan...

Tiistaina normi olka-ojentaja-vatsa -treenin ja arvatkaas vaan niin siihen päälle 30 min spinningrullaukset! Kivaa!!! :D Toi oli kyllä niin piste iin päälle! Keskiviikkona yllätysyllätys jumppaan! Perfect bodya ja dance mixia. Tuolla dancetunnilla meinas olla jalat, ja kädetkin aika solmussa %) Välillä ammoti varmaan suukin auki :O He :D (En kyl tainnut olla ainoa :) ) Hauska ja erilainen tunti. Ehkä uskaltaudun kokeileen uudestaan... joskus myöhemmin... ehkä. Torstaina treeniä treeniä treeniä... peruspaketti selkää ja hauista.

Perjantai, oi ihanan helteinen perjantai! :) Päivää hurahti jumppakuvioita hioessa ja auringossa paistatellessa. Jumppasin vuorotellen sisällä ja terassilla ja illalla sitten ohjasin harjoittelun tuottaman tuloksen. Harmillisen hiljainen ilta jumppaillaksi tuo perjantai... tai ainakin vielä näin kesällä. Kyllähän ne ihmiset taas syksyllä herää kuntoansa kohottaan ja kesäkiloja sulattaan! ;)

Lauantaille osui sitten takareisien, rinnan ja masun jumppaus. Takatreisille tein reisikoukistusta maaten (ja just sillä laitteella, jolla kehuin hankkivani itselleni ne muhkeat reisihauikset! ;) ). Aika raskas on tuo laite, mut mä uskon kehitykseen! Toisena liikkeenä tein pitkästä aikaa maastavetoa kässäreillä. Toimii!!! Mä tykkään tosta! Täytyy kysyä Jannen näkemystä asiasta, jos vaikka innostuis laittaan sen mun uuteen ohjelmaan!:)

Muhkeat reisihauikset tällä laitteella Sunnuntaina piti rutistaa vielä viikko täyteen ja jumpata etureisiä ja pohkeita. Ohjelmassa reisiojennus, jalkaprässi ja askelkyykky tangolla. (Hurjan raskas on toi reisiojennuskonekin :O) Tota askelkyykkyä oon tehny vaihtelevasti eli sitä ei aina oo... nyt oli. Kyseinen liike vapaalla tangolla tehtynä (ja tietty myös käsipainoilla) kohdistuu kyllä ihan hela kroppaan, ku siinä joutuu jännittää melkeen joka ikistä kehon lihasta et oikea asento pysyy yllä. Varsinkin ku tekee normaalilla levytangolla (20kg) ku se on niin piiiitkä niin tuntuu et se tanko vetää aina jompaan kumpaan suuntaan... ainaki mun kohdalla he.

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu