<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Susannan kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikko 23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 27 | Viikko 28 | Viikko 29 | Viikko 30 | Viikko 31 | Viikko 33 |
| Viikko 35-36 |

Viikko 33

Moi taas Johan on tyttöä vietykin kun en edes kirjoitteleen ole ehtinyt! Ja kun tarpeeksi aikaa vierähtää niin koko homma tuppaa unohtuun. Anteeksi, en ole kuitenkaan unohtanut teitä.:)

Mun arki on vilkastunut huomattavasti kun aloitin tällä viikolla työt! Jeejee! :D En paljasta vielä uutta työpaikkaani, vaikka se saattaakin käydä selville kirjoituksistani. Sen verran voin kertoa, että työ vastaa koulutustani ja tähän asti olen viihtynyt paremmin kuin hyvin. Työympäristö on mukava ja työkaverit kuin parhaita ystäviä! Kuulostaa lupaavalta vai mitä? :)

Pidemmittä puheitta nyt kuitenkin treenijuttuihin, sehän se meitä eniten kiinnostaa ;) Olen ehtinyt treenaamaan ihan kuten ennenkin ja uus ohjelma on lähteny hyvin kulkeen. Treeniaika vaan on muuttunut aamupäivään, kun työ on aina iltaisin. Ajatus aamutreeneistä tuntu aluks aika oudolta, mutta käytännössä kaikki on mennyt hyvin. Tietty syömisrytmiä on pitänyt miettiä uudelleen mutta siihenkin on löytynyt jonkinnäköinen ratkaisu. Vitsi muuten proteiinin (Heran) hinta on nyt noussut, siis ihan sikahintaista tällä hetkellä! Tosi monet merkit on nostanu hintoja, fast, nutri plus, prot top ym... pirulaiset ku muutenki on niin kalliita....:(

Oon aloittanut treenit aina maanantaista eli silloin siis eka puntti, keskiviikkona ja torstaina peräkkäiset treenit ja lauantaina vielä viikon viimeinen puristus. Välipäivinä oon sit lenkkeillyt tai käynyt jumpassa. Lähinnä nuo jumpatkin on tällä viikolla ollu noita omia tunteja ku ei yksinkertaisesti pysty oleen yhtäaikaa töissä ja jumpassa ( vihivihi ;)) Sit oon ottanut lenkkeihin vähän lisätehoja parin minuutin hölkkäpätkillä! Ihan mukavaa vaihtelua sauvomiseen ja mukava kun nousee kunnolla hiki pintaan. Jos taas juoksis koko lenkin niin sit se tuntuis liian kuluttavalta ja mulla on olemassa pieni pelko et jalat kipeytys liiasta juoksemisesta, joten otan iisisti.

Jannen uusi harjoitusohjelma aloitettu Niinku jo pääsin kehumaan niin treeni on kulkenut ja tän viikon rehkimiseen oon erittäin tyytyväinen. Oon saanut liikkeet rullaan aika hyvin (verrattuna ensimmäisen viikon takkuiluun ja malttamattomuuteen) ja uus treenimetodi "rauhallisesti-ja-jatkuva-liike" on jäänyt pääkopan lisäks lihasmuistiinkin! Ihan tehokkaalta se tuntuu. Tosi siistejä toistoja oon tehny mut kuiten kovalla volyymilla... niin että tuntuu! Lihaskuritusta kuten ystäväni Kerttu saattaa sanoa :) Noista uusista liikkeistä erityistä keskittymistä vaatii pull overin ja takaolkapäiden tekeminen taljassa niin että saan tuntuman just (eikä melkein) oikeaan kohtaan. Mulla ärsyttää ihan suunnattomasti, jos mulla väsyy joku toinen paikka enemmän ku se, mitä mä oon oikeasti tekemässä! Jotain pientä hienosäätöä oon pariin liikkeeseen tehnyt, mm. askelkyykkyyn... Pitäis varmaan Jannellekin kertoa uusista kehitelmistä, ettei vaan jää ne "takajalat" moisesta kiinni ;) Reisikoukistukset teen aina erityisen huolellisesti, että mulla vielä joku päivä olis kunnon reisipatikset!

Ja tästä jalat suorana alas Selkä on edelleen mun suosikkitreeni ja nyt on viel jännä ku pitää keskittyä hankkiutumaan eroon noista "enkelin siivistä" eli lapaluiden väliin jumpataan lissää lihhaa! Ja siihen on sit omia special -liikkeitä ja ne on kivoja. :) Sit hassua, mut mä oon alkanu tykkään rintatreenistä. En tiedä et johtuukohan se siitä et musta tuntuu (näyttää) et rintakehässä ois tapahtunu jotain kehitystä? Ja katoitteko galleriasta, miten mun ojentaja pullistelee ku teen taljaa köydellä? ;) Kädetkin ovat muovautuneet aika kivasti. Mun kohdalla kyseessä on enemmänkin kiinteytyminen kuin lihaskasvu, koska muutokset on tullu aika lyhyessä ajassa. Oon, sanotaanko, melko tyytyväinen tänhetkiseen kuntooni, koska muutoksia on tapahtunut mutta toisaalta taas välillä tuntuu että sitä on joka puolelta ihan tasapaksu eikä missään ole mitään muotoa ja tekis mieli lopettaa koko homma... Kuitenkin suhteellisen paljon vaatii työtä ja panostusta että saa pidettyä saavutetun kunnon, saati sitten että kehitystä tapahtuis! :O Täs touhussa tarvii kyllä zemppistä ja ennen kaikkea motivaatiota! Tohon liittyen oonkin menossa 1.syyskuuta järjestettävälle Oulun treenileirille jeeeeeeee! :D Sitä on pitämässä Aki "the guru" Mähönen, Elovaaran Maija ja tietty Kotkansalon Jaana. Jaanaa mä näen melkeinpä päivittäin salilla ja vitsi että sillä on hienot muskelit! Zemiä Jaanalle kisoihin! :)

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu