<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 20

Kultsalla kisoissa kiinnostuin Fitness lajista. Maanantai 14.5.

Vielä vapaata treenistä flunssan takia. Olo jo melko hyvä. Kultsan kisoissa (28.4-07) kiinnostus heräsi minulla Fitness lajia kohtaan. Lisää treenimotivaatiota sain myös. Uusi harjoitusohjelma odottakin jo käyttäjää.

Tiistai 15.5.

Tänään vihdoin salille. Uusi jalkatreeniohjelma käyttöön. Aluksi reisikoukistus ja reisiojennus. Näiden jälkeen askelkyykky hieman erinlailla kuin yleensä tehdään. Lopuksi jalkakyykky vastus edessä. Soitin treeneistä goutsille tarkistaakseni miten teen ton viimeisen liikkeen. Goutsilla varmaan joku juju miksi liikkeet tehdään tietyssä järjestyksessä ja millä tavalla. Ja minähän teen työtä käskettyä. Hieman noi kyykyt vielä hengästytti kun ei ihan täysin terveenä vielä olla, mutta kaikin puolin muuten hyvä treeni! Nyt kun on toi prätkä ostettu, niin sillähän sitä ajelee joka paikkaan kun ei malta pyörällä polkea :) PRR PRROOoooo aAAh se on ihanaa! Mainitsen lukijoille vielä yhden huomaamani kehityksen: Jouduin luopumaan lempifarkuistani pari viikkoa sitten. Eivät vaan enää menneet jalkaan :o Minullahan tavoite onkin saada lisää lihaksia hoikkaan kroppaani :)

Keskiviikko 16.5.

AUUTS! Jalat eilisestä ihan jumissa! Mutta ei kun lisää vettä myllyyn! Selkää, ojentajia ja vatsoja. Uudet kujeet näidenkin treenaamisessa. Selälle uutuutena esim. ylätaljanveto niskantaakse. HUH! Painot melkein nollille, tuntui ettei mitään voimaa tähän liikkeeseen! Vatsoille huikean raskas treeni ristikkäistaljassa sivuvatsaojennuksia sekä jalkojen nostoja roikkuen :) Treenin jälkeen kotiin kokkailemaan perinteisesti kanaa ja riisiä, niitä tulisia Hornet koipia, nam! (oli siinä raejuustoa purkki mukana Kerttu :)... Goutsin vaimo muistuttaa aina minua riittävästä proteinin määrästä. Ruokavaliossani suurin muutos olikin proteiinin lisääminen. Tälläkertaa taisi minulla kyllä tulla hieman reilusti, mutta kun Hornet koivet ja raejuusto sopivat vaan niin hyvin yhteen :) Olen saanut jo joitain kommentteja kropan "muutoksista". Systerin huomautus:"Nora, sun pyllys on kasvanu" -Minä: "ei se oo kasvanu, se on vaan vähän noussu ylöspäin ;)"

Torstai 17.5.

Nyt on kyllä niin "rampa" eilisestä ja tiistain treenistä, että pidän tänään vapaata. Vatsat, kädet ja selkä totaalisen jumissa! Prätkällä ajelin sekä nautiskelin pihakeinussa auringosta. Mukavasti se jo lämmittää :) Eno kävi kylässä ja sanoi: "Huomaa Nora, että on hartiat ja hauikset kasvaneet!" Minä tietenkin tyytyväisenä hykertelin kun ei sitä eroa itse vielä huomaa, niin pientä se on :)))

Perjantai 18.5.

Tänäänkin vapaata treenistä. Ajeltiin pitkä lenkki prätkillä :)

Lauantai 19.5.

Tänään salilla rintaa, hauista ja vatsoja. Mulla keskiviikon treenistä edelleen ojentajissa sellainen kohta ihan kipee, mitä en tiennyt olevan olemassakaan! Penkkipunnerrus on kyllä kivaa, Ai, että mä nautin siitä! Hauikseen oon saanu jotenkin nyt paremmin tuntumaa kun aikaisemmin. Mutta kun teen hauista käsipainoilla niin huomaa, että vasen käsi väsähtää paljon nopeemmin!

Sunnuntai 20.5.

Tänään treeni vuorossa hartiat, pohkeet ja vatsat. Edelleen kipeenä se ojentaja, huh! Takaolkapääliikkeestä piti kysässä goutsilta joten soitin hänelle. Itse Arnold tehnyt kuulemma samaa liikettä, goutsi vaan hieman "viilannut" liikettä takaolkapää painotteisemmaksi. Hartioita ihana tehdä, kun huomaa niitten paisuneen kuitenkin jonkun verran! Pitää ottaa joku päivä vähän kuvia niin pysytte messissä :)))

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu