<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 11

Treenin jälkeen rentouduin hetkeksi. Maanantai 12.3.

Vapaa treenistä.

Tiistai 13.3.

Rinta ja selkä treeni. Aloin saada kiwasti uudella tavalla rintaan tuntumaa. Illaksi töihin, jossa sain tietää et joudun ylitöihin aamulla joten jäin työpaikalle yöksi.

Keskiviikko 14.3.

Tänään ei punttia, airoobista boxbicin muodossa. AAAH ihanaa rääkkiä :) Treenin jälkeen menin vielä rentoutumaan solariumiin, hieman väriä naamaan kaiken sairastelun jälkeen :)

Torstai 15.3.

Kerro kerro kuvastin ken on salin vahvin? Tänäänkään ei punttia. Rento bailatinon alkeet tunti omalla salilla. Vihdoinkin pysyin perässä! Tää alkeet on ihan sika hyvä juttu :). Tämän jälkeen lähdin vielä extemporee kokeilemaan taekwondoa 3 vuoden tauon jälkeen. Ei sitä vielä kaikkea ollu unohtanu ja hyvän hien sai pintaan potkiessa!

Perjantai 16.3.

Tänään takareidet, pohkeet ja vatsa treeni. Jätän taas noi vatsat pois kun keskiviikkona boxbicissa tehtiin niitä paljon. Maastaveto suorin jaloin vielä hieman outo liike (asiasta on keskusteltu valmentajan kanssa). Pohkeisiin laitoin painoa 40kg ja tein vähän pidempää n.20 toiston sarjaa , jos laittan enempi painoa niin sattuu liikaa hartioihin (pohjekone seisaaltaan).

Lauantai 17.3.

Siitä taekwondosta tuli muuten jalkapohjat ihan älykipeiks! Loukkasin myös käteni siellä, enkä uskalla tehdä sillä tänään mitään. Siinä ei oo nimettömässä ja pikkurillissä puristusvoimaa eli pakko jättää käsitreeni huomiseen. Sen takia tänään etureidet ja pohkeet treeni.

Sunnuntai iltana 'hapat' turvoksiin! Sunnuntai 18.3.

Tänään hauis,ojentaja ja hartia treeni. Olin salilla vasta puol kymmenen illalla. Käsi oli vielä vähän kipee joten osan liikkeistä jouduin tekee normaalia pienemmillä painoilla. Muuten treeni meni hyvin!

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu