<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikot 26-29

Perjantaina huili treenistä Viikot 26-27 sitten vierähtikin muuton pyörteissä, roudatessa, roudatessa ja vielä kerran roudatessa.Yleiksunto ainakin kasvo kahden talouden kamoja raahatessa kahteen eri kerrostaloon ja ylimpään kerrokseen tietty ilman hissiä :) Muuton jälkeen pidin viikon 28 "älä tee mitään" viikonna paitsi tietysti vauvan hoitoa ja siinähän riittää puuhaa kerrakseen. Tällä viikolla on sitten varsinaiset treenit aloitettu.

Maanatai 14.7-08 alkoi sähäkkäällä sulkapallopelillä tai jonkunnäköisellä sähellyksellä sillä en oo mikää sulkishaka. Vaikka mua on joskus Anu Niemisen näköiseksi sanottukin niin pelitaidoissa oon ihan onneton. Mut ei se mitää pääasia oli että sähläsin ku hullu ja sain hyvän hien pintaan , hapenottokykyä on nyt syytäkin treenata koska astmatestit näyttää aika huonoa käyrää...:(

Tiistaina salille. Fillaroin aika helteisessä säässä eka paikat lämpimiksi ja sitten päätin tehdä rintaa ja ojentajia. Alotin lämmittelyn penkillä 15 kilon tangolla. Sitten pumppasin 25kilolla 10,8 ja lopuksi 27,5 kilolla 5 toistoa!! Siis en oo koskaa ennen tehny toistoja noin ISOILLA painoilla !! Olin ihan innoissaan ja hyvässä vireessä, tein vielä kolme sarjaa peck deckiä ja vinopenkkipunnerrusta. Ojentajia naruilla 10,8,8. Sitten "keksin" yhen uuden ojentajaliikkeen? mikä ottaa "alleihin" jos niitä on. Ylärissaan pieni kahva, käsi alas kylkeen ja sit vaan ylös alas ylös alas ja sillee et kämmen ulospäin. Jos joku jotain tajus, mulla ei ollut mitään voimaa siinä lihaksessa mikä lie lihas se sitten onkin, ilman painoa piti tehdä! Lopuksi (ääh en muista enää liikkeitten nimiä) oisko se ojentajapunnerrus niskan takaa :) Ja vatsat koneessa 40,35,30,25,20 painoa lisäten joka kiekalla.

Keskiviikkona en tainnut urheilla. Musta on tullut lapsen myötä hirveen hajamielinen. Oon pilannu tällä viikolla jo 3 kattillaa koska unohdan aina jotain kiehumaan sinne, pahin oli ku poltin tutit ja ne suli kasarii ja koko kämppä hais muoville! Sit unohtelen silitysrautaa päälle, kahvinkeittimen, autossa jätän ovet usein auki, unohtelen tavaroita sinne tänne...HOh :)

Ilta-auringosta nautien Torstaina vauva äitilleni ja pyöräillen salille. Alotin jalkojen koukistuksella koneessa, 15,12,10. Sitten askelkyykkyjä käsipainolla (siis anteeksi jos ette ymmärrä mun ilmauksia en tosiaan muista niit nimiä enää) 3x10. Takareisiä koneessa, sellaisia potkuja taakse, tässä meni hapoille! 3x 12. Ajattelin jo jättää siihe mutta kun virtaa riitti niin tein vielä kyykkyjä kympin lätkä sylissä 3x10. Niin ja hauis kuului myös tälle päivälle. Tangolla seisten 3x 12,10,8 sit vinopenkissä ja lopuks viel scott hauiskääntö 3x8. Jalat sain kyllä niin hapoille että oli vaikeuksia pyöräillä takasin!

Perjantaina en kyennyt liikkumaan. Jalat ihan töööt! Päätin levätä koko päivän. Huom! mun lepo ei oo koskaan täyttä lepoa koska toi mun vauva ei oo sellanen niinku muilla jotka istuu vaunuissa ja lutkuttaa tuttia. Sitä saa viihdyttää koko ajan, heti kyllästyy jossei oo kauhee sirkus päällä! Välillä otan sen treenin kannalta ja nostelen vauvaaa sitterissä jos jonkinmoisissa asennoissa;) Kanniskelu on muuten tosi hyvin auttanu käsien staattiseeen voimaan. Huomasin sen tehdessäni voimajoogaa ja siinä eräs liike missä normaalisti käteni sheikkasivat vimmatusti niin nyt EI MITÄÄN! Meni ihan hyvin loppuun saakka ;) COOL :D

Lauantaina oli takoitus lähteä olkapäätreeniin, mutta lapsenhoitaja uupui. Noh tanssin sitten koko illan Killer karaoken tahtiin vauva sylissä niin että hiki vaan lensi!

Sunnuntaina sain tehtyä ne olkapäät sekä selän. Selkää teen äärimmäisen h-i-t-a-a-s-t-i- että saisin vihdoin sitä tuntumaa. Leuanveto otteella saan heikoiten tuntumaa, tuntuu,että vedän liikaa käsillä? Niskantaakse sujui aika hyvin, "soutuliike" samaten. Mutta kyllä se vielä vaatii paljon harjoittelua! Olkapäitä tein pystypunnerruksia? Vipunostoja sivuille ja eteen, takaolkapäitä penkillä maaten ja lopuksi vatsoja. Ruokailusta sen verran että yritän tässä hakea taas sitä oikeeta rytmiä ja ruoka-aineita ku oli päässy vähän lipsumaan niiden suhteen. Rahkat, raejuusto ja kana ovat jo osa päivittäistä perusateriaa mutta enemmän pitäs viel syödä. Syön välillä jotain sokeristakin mutta en pidä sitä pahana kun se ei oo jokapäiväistä.

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu