<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 25 / 2008

Poika syntyi 26.3 2008 Hei kaikille!

Olen palannut taas treenin pariin, huonommassa kunnossa kuin silloin kun alunperin aloitin, mutta eipäs anneta sen masentaa vaan tartutaan taas tuumasta toimeen:)

Odotusaikani sujui todella hyvin, treenasin jossain määrin aivan loppuun saakka. Salilla en tosin enää 8.kuun jälkeen käynyt sillä painoni nousi ja vatsani kasvoi niin hurjaa vauhtia, että muutuin jokseenkin kömpelöksi. Lenkkeilin ahkerasti ihan viime metreille asti. Olin tietysti silloin jo kyllästynyt odotukseen, niin että lenkkeilin oikein kunnolla. JOPA JUOKSIN! Raahasin lähes 80kg ruhoani mäkisissä maastoissa koska halusin erooooon siitä mahasta:) No eipä se synntyksen käynnistykseen auttanut mitään. Poika syntyi viikon yliajassa 26.3.. En ala nyt yksityiskohtia tässä synnytyksestä kertomaan, mutta pääpiirteittän synnytin astmakohtauksessa, keuhkokuumeessa 30 tuntia mikä päättyi keisarinleikkaukseen. Haava parani tosi nopeesti, mutta keuhkokuumeen takia olo oli pitkään heikko ja pelkkä portaiden nousu pisti rintaan. Sain saman taudin kuukauden päästä uudelleen:/ Nyt olen kuukauden käynyt salilla, mutta viikko sitten sairastuin taas. Nyt olin tosi viisastunut sen verran että aloitin saman tien astmalääkkeet eikä se ehtinyt ollenkaan niin pahaksi, tuntuu että on jo melkein ohi! Mulla on ens viikolla allergia ja astmatestit että saadaan sitten diagnosoitua, että josko pitää alottaa jatkuva ehkäisevä lääkitys...

Kuukauden salikokeilu on sujunut oikein hyvin! Tuntuu, että alkaa jo olla samassa kunnossa kuin mihin jäin!! Voikohan se olla mahdollista... Penkkiäkin pumppasin hurjalla 25kilolla. Olen kaivanut koutsin lähettämiä vanhoja treeniohjelmia ja muokannut niistä hyvän alkuunpanijan. Hmm, ai niin painoista piti sanoa sen verran että synnytyssairaalaan jäi 15kg ja loput lähti kuukaudessa kotona. Nyt paino on sama. Ainut mikä enää synnytyksestä muistuttaa on siisti vaalenapunainen viistoarpi vyötärön alapuolella ja hieman löysä maha. Heti kun sain lekurilta luvan alkaa tehdä vatsoja niin tuntu että vatsa oikein imaistiin sisälle parissa viikossa!GREAT! Polvet jäi naksumaan. Kyykkyyn mentäessä polvinivelet rutisee, mutta koutsi sano että ei vaarallista jos ei satu. Kun mietin vuoden takaista treeniäni niin parhaiten on "säilynyt" jalka, hauis ja ojentaja lihakset. Eniten olivat surkastuneet olkapäät. Ei niitä silloinkaan paljon ollut, mutta järkytyin kun ensimmäisen kerran menin salille ja olin tottunut tietynlaiseen kuvaan pelilissä ja siellä olikin olkapäätön naruista naruin niin....No niin, mutta tästä on tie vaan ylöspäin, suunnitelmani on ollut, että alan nyt keskittymään toden teolla tuntuman saamiseen varsinkin selkälihaksissa. Laitan vain vähän painoa ja veivaan niin kauan, että se tuntuu, ennenkuin lisään painoa. Treenihousut roikkuu, jos ne sais sopivan kokoisiksi kesän loppuun mennessä. Ja ton vatsan...jos kehtais vaikka ees loppukesästä kävästä uimassa, illan hämärässä vilahtaa nopeesti jostain pusikosta järveen :D:D Tervetuloa seuraamaan kuinka kehitys jatkuu synnytyksen jälkeen. Lupaavasti treenit mennyt ja kehitystä tapahtunut :)

Anteeksi jos tekstini on sekavaa tai vaikeasti luettavaa. Kirjoituskäsi vielä kangertelee. By the way, kannattaa tilata jenkeistä treenivaatteita, tilasin ebaysta Otomixin housut, dollari on tällä hetkellä tosi halpa ja postimaksut oli halvemmat ku Suomen sisällä ja toimitus oli 5 päivää ja suoraan kotiovelle:)

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu