<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 39

Nyt olen pirteämpi Heippa taas! Ja sorry kun katosin :) Väsymyksen ja muun huonovointisuuden syyt ovat selvinneet :) Olen kolmannella kuulla raskaana! Tästä eteenpäin siis hieman varovaisemmin. Olen treenannut nyt 3 viikkoa uudella odottavan äidin ohjelmalla ja kaikki on mennyt hyvin. Alussa olin tosiaan erittäin väsynyt ja pahoinvoiva, mutta enää ei ole onneksi mitään :) Ohjelmaani ei olla paljoa muutettu, lähinnä raskaat syväkyykyt jäi pois. Kaikki liikkeet jotka aiheuttaa painetta vatsanseudulle on poissa, samoin iskut kuten potku treenit coutsi käski jättämään pois. Rintatreeni on edelleen ykkösenä listallani! En tiedä johtuuko se tuntumasta vai siitä fiiliksestä, kun "tosissaan treenavana" naisena meidän kuntoilija salilla käyn siihen penkille makaamaan.. siitä tulee jotenkin "retee" olo heh :D

Selkätreenissä ristikkäistaljassa naruilla eteen on aika hämärä liike. Tuntuma tulee sekä selkään, että käsiin vaikka pitäisi tulla vaan selkään...mmm..olen muuten funtsinu pitäiskö ottaa selkätreeniin vielä se selänojennus ku eikös synnytyksessä ole hyvä olla alaselkäkunnossa....?? (penkin reuna ei saa painaa tietenkään vatsaan) Pohkeet istuen teen soveltaen koska meillä ei ole erillistä laitetta sille. Laitan smith koneen eteen penkin ja jalkojen alle step-laudan. Sit vaan smith kone polvien päälle ja pumppaamaan :) Reisitreenissä on reiden koukistus ja ojennus sekä loitonnus ja lähennys, kyykkyä lätkällä saan tehdä jos tuntuu hyvältä...Hauis treeni on toka paras, selkätreeni on ärsyttävin (tuntuma heikoin)..

Kuukausi sitten pullotti vain ojentaja Olen pyrkinyt käymään noin tunnin kävelyllä joka päivä. Juosta en enää uskalla. Olisi tarkoitus aloittaa kaverin kanssa myös uinti aamuisin pari kertaa viikossa. Sitten spinningiä ja tanssitunteja aina sopivaan rakoon. Tästä tuli nyt sellanen kuva, että rehkin liikaa, mutta ihan omaa kroppaa kuunnellen tässä mennään.(älä huolehdi eno) :) Lantiopohjanlihaksia treenaan aina työmatkalla töihin, nekin kuulemma pitää olla hyvässä hapessa sitten maaliskuussa:)

Lupaan päivitellä tästä lähtien ahkerammin kun on nyt taas päästy treenin makuun :) Ja coutsi sanoi minulle reilun puolen vuoden treenien menneen kuten toivoin: "Aloittaessasi treenit toiveesi oli tulla isommaksi rouvaksi" Täytyy myötää kasvan koko ajan; )) Tervetuloa seuraamaan minun harjoitteluani odottavana äitinä. Jos se on osalle teistä outoa ja uutta... niin minulle ainakin. Katsotaan miten ja mitä pystyn raskauden aikana urheilemaan.

Palataan taas ensi viikolla!

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu