<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 31

Bikini-kuva kesäkuulta Terveppä terve, kadoksissa ollut on löydetty. Mistäköhän asti mulla on päivittämättä? Ei ole kyllä ollut kauheesti päivitettävää kun en oo paljon mitää tehnytkään. Viikolla 29 vedin treenit normaaliin tapaan mutta päivitys sitten vaan jäi. Viikolla 30 en tehnyt mitään... Koko viikon kävin töissä ja nukuin. Olin aivan rättiväsynyt, siis suoraan sanottuna jos en ollut töissä niin nukuin vaan taukoamatta, olen varannut ajan lääkäriltä, että multa tarkistetaan hemoklobiini, niin vois sitten alkaa syömään vaikka rautaa tai jotain,että piristyis:) Viikolle 31 ilmestyi sähköpostiini uusi treeniohjelma. Ohjelman lopussa oli "hätänumero" ;) jos tulisi kysyttävää ohjelmasta.

Viikolla tein upouudesta ohjelmastani 2 päivää. Enempää en jaksanut, väsymys iski puolessa välin viikkoa! Eka päivänä rinta ja hartia treeni. Elikkä uuteen ohjelmaani kuuluu seuraavaa: Vinopenkkiopunnerrus smith koneessa, tämä tuntui heti alkuun hyvältä, hieman hapuilua, mutta oikein mukava liike. Penkkipunnerrus käsipainoilla: tässä huomasi sen, että on paljon vaikeampi kuin normaali penkki, vaikeempi pitää tasapainoa yllä. Pull over käsipainoilla vinopenkissä: coutchilta piti kysellä puhelimitse ohjeita ja hyvin se sitten menikin!

Olkapääliikkeenä hartiapunnerrus "Arnold" tyyliin. Tämä oli simppeli ja mukava liike :) Pystysoutu v-kahvalla seisten ristikkäistaljassa, ihan mukava liike vähän painoja sai hakea. Yllätyin, että oli niinkin paljon kehittynyt kun mulla oli alussa toi pystysoutu sillä tangolla ja nyt tuntui aivan kepeeltä niillä painoilla millä silloin tein :D

Toisena treeni päivänä selkä ja takaolkapäät sekä pohkeet. Selälle aluksi alataljan vetoa, tuttu ja mukava liike. Kulmasoutu käsipainoilla uusi liike, nopean puhelun jälkeen valmentajalle liike meni sen jälkeen ihan hyvin! Ristikkäistajassa narulla eteen, todella hämärä liike, josta en todellakaan vielä saanut paljon mitää tuntumaa! Pitää perehtyä tohon tarkemmin... Olkapäänkierto käsipainoilla, tuttu liike edellisestä ohjelmasta. Pohkeita vielä istuen leveeltä, keskeltä ja kapeelta. Vatsoja tein koneessa extrana.

Näitten jälkeen tosiaan vauhti hiipui taas ja loppu viikko meni nukkuessa, huom! siis täydessä unessa, ei laiskotellessa! Ensi viikolla selvitän syyn tähän väsymykseen ja alan vaikka rautaa syömään jos ois vaikka sen puutetta. Helle viikon 32 kunniaksi coutsi halusi laittaa minusta bikinikuvan :) Kuva otettu kesäkuun alussa jolloin treeniä takana puolisen vuotta.

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu