<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 28

Maanantai 9.7.

Treenin suunta viikolla oli tämä, Kuva: Iloinen Liftari Viime viikolla ei treenejä eikä päivityksiä sillä olin lomailemassa.Tänään treeneissä reidet ja extrana vatsat koneella sillä energiaa riitti. Helteisen päivän aiheuttama kuuma sali-ilma piti lihakset koko ajan hyvin lämpiminä joten puhtia riitti. Jalkakyykkyä syvältä olen tehnyt pari viikkoa 15kilon lätkällä ja toistot 15,12,10. Se on hyvä jalkatreenin lopetus mulle. Cooleriksi melko pitkä rauhallinen kävelylenkki koiran kanssa.

Keskiviikko 11.7.

Hyvää nimipäivää mä:) Salilla olkapäät, pohkeet ja vatsat. Olkapäät on mun yx lempitreenistä:) Treeni meni hyvin ja staattista vatsaa jaksoin jopa 30s pidempään kuin aiemmin,yes! Pohkeet ei oo mitenkään mun suosikki, ehkä kun ne on sellaset lihakset mitä ei oo koskaan aatellut ,että niiden pitäs olla jotenkin isommat. Mutta toki kun reidet kasvaa on myös niitten kasvettava muuten näyttäs aika hassulta.

Torstai 12.7.

Selkä ja ojentajat treeni vuorossa. Vatsat jätin pois ku tein ne jo maanantaina. Yritin taas keskittyä tohon selkään tein h-i-t-a-a-s-t-i ja rauhallisesti sekä yritin löytää tuntumaa. Samoin ojentajissa. Taljassa sitä tuntumaa saakin, mutta se punnerrus ja ...krmrrmrkng...

Perjantai 13.7.

JIHAAA! Vihdoinkin mun yläselkä on kipee, ja ojentajat kans! Tää on varmaa eka kerta kun ton treenin jälkeen on kunnolla selkä kipee ja ojentajat pelkästään ojentajista eikä koko käsistä! JES!! Rinta, hauis ja vatsat tänää. Penkkipunnerrusta mun lempparia! Painona 27,5kg kaikkien kolmen sarjan aikana, aikasemmin lisäsin ton 2,5 kg vasta viimiseen sarjaan,mut nyt meni jo kaikilla,ouh jeah:) Hauis on myös ihana treeni. Tangolla seisten liikkeen jälkeen, käsipainoilla liike istuen meni samaten ensimmäistä kertaa ne täydet 12 toistoo kun aikasemmin aina alkanu vasen käsi hannaa jo jossai kaheksannessa toistossa, mut nyt meni seki, eli huipputreeni! Tämän viikon treenit meni loistavasti... suunta on kehityksessä ylöspäin:) Viikko vierähtikin taas vauhdilla ja nyt viikonloppu vapaata treenistä, muttei töistä:(

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu