<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 24

Tiistai 12.6.

Hauistreenissä saan hyvän tuntuman. AAAH KESÄLOMA! Heräsin vasta klo 11.00. Aamupala jäi heikoksi (ei maistunut), vedin ProFX caramel patukan naamaan ja lähdin salille treenaa hartioita,pohkeita ja vatsoja. Tämä on se jumppa mikä vie aina eniten aikaa. Tänään hokasin liikkeen kokonaisvaltaisen oppimisen tärkeyden, etenkin sen kuinka tärkeää on myös liikkeen rauhallinen palautus. Esim.viparit käsipainoilla sivuille niin kun rauhallisesti palauttaa liikkeen alas ja säilyttää tuntumaan niin saa tuplatehon. Tämänhän kaikki prot jo tietävätkin, mutta itselleni tulee vielä melkein päivittäin uusia AHAA elämyksiä. ProFx mansikka palkkari naamaa ja prätkällä himaan tietysti hieman mutkan kautta:)

Lounaaksi iso lautanen salaattia ja lohikeittoa ja kasa leipiä NAM! Ne sulateltua kaverin kanssa 15kilsan rullaluistelulenkille. Tosi rauhalliselle sellaiselle ku ekaa kertaa rullilla tänä kesänä. Uus nälkä taas. Purkki rahkaa ja tippa mehukeittoa(mikä oli jääny ku broidi oli "lainannu, saanen tähän väliin huomauttaa ,että meillä on muutkin perheenjäsenet alkaneet ottaa oppia mun syömistavoista). Lautasellinen papuja tomaattikastikkeessa+2 ruisleipää. Nämä syötyä uus lenkki koiran perään joka karkas taas. 20min etsin kunnes sisko löys sen tyytyväisenä naapurin grillijuhlista!***kele!Nyt uni maittaa.

Keskiviikko 13.6.

Salille hauista rintaa ja vatsoja. Hauis tuntuu upeelta nyt kun on alkanu saamaan siihen tuntumaa. Samaten rinta on jo kiitettävästi löydetty, ei ihan täydellisesti vielä. Treenin lopuksi kokeilin paljon nousee penkistä (avustuksella tietysti). Paikat oli jo aika hapoilla valmiiks mut tulos oli 30kg JEE:) Pitää kokeilla ens kerralla ennnen treeniä!

Perjantai 15.6.

Ojentajat,selkä ja vatsat! Selkä on mulla se osa-alue mihin en oo millään löytäny vieläkää tuntumaa. Leuanvedossa kapealta käytän ihan liikaa käsiä, leveä ote niskantaakse: se tuntuu tosi huonolta ja "epämukavalta". Kulmasoudussa saan ehkä parhaiten, mutta siinäkin otan ihan selvästi käsiä mukaan liikkeeseen! Ojentajissa naruilla taljassa saa hyvän tuntuman. Ranskalaisessa punnerruksessa paljon heikommin ja normipunneruksessa penkkiä vasten olo on lähinnä hupaisa ku kattelee itteensä peilistä ku kiemurtelen ku mato ku yritän pitää olkapäät kasassa ettei ne muljahda liikkeen aikana! Vatsat on ihana tehä taljassa:) Ai nii, selän ojennus lätkä sylissä on ainut missä saa ihan hyvin tuntumaa,vaikka huomaa kyllä, että peppu jeesaaa, mut en tiiä onko se tarkotuski...

Sunnuntai 17.6.

Reidet! Kauhein treeni. Koneessa taivutukset ja suoristukset sujuu hyvin. Jalat saa ihanasti hapoille! Askelkyykky, toimii jo ihan hyvin, mutta tuntuma jää kauaks, jalat ei väsy tarpeeks! Kyykky lätkä sylissä on hyvä mutta kauhee liike! Hyvin saan kyllä tuntumaa, mut se on vaa kauhee:) No tulipahan käytyä läpi nyt kaikki osa-alueet ja missä mennään tuntuman osalta!

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu