<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 22

Maanantai 28.5.

Lopuksi reisille lätkä sylissä kyykky. Viikko alkaa Energy jumpalla missä heilutaan ja tehdään liikesarjoja hikeen asti. Tämän jälkeen päivän treeni. Selkä treenin aloitin kulmasoudulla ristikkäistaljassa. Toisena liikkeenä oli "leuanveto" taljassa kapealla otteella. Kolmas liike niskantaakseveto taljassa. Lopuksi selkäojennuksilla "jämäkkyyttä" alaselälle. Selän jälkeen treenasin ojentajat ja lopuksi vatsan. Tänään vatsalle oli jalkojen nostot sekä sivutaivutukset.

Tiistai 29.5.

Tänää salilla reisiä. Sain ERITTÄIN hyvän tuntuman sillä vireystila oli huipussaan! Hiki virtasi tuplasti kuuman sään vuoksi. Kuuma sää jotenkin pitää lihaksia paremmin lämpimänä jolloin jumppaus helpottuu ja saa enemmän painoja liikkeisiin. Liikkeiden lopuksi kun reidet jo mukavasti pumpissa, tein 3 sarjaa jalkakyykkyä 15 kilon lätkä sylissä. Lopuksi kuntopyörällä keveällä kuormalla 10 min palautus reisille. Päälle kevyt venyttely.

Keskiviikko 30.5.

Tänään ei punttia vaan Boxbic salilla.

Torstai 31.5.

Tänään duunisalilla rintaa ja hauiksia ennen lähtöä Tukholmaa. Rinnalle penkkipunnerrus ja vinopenkki käsipainoilla. Lopuksi rutistukset peck deck koneessa. Hapat "turvotin" ennen reissua hauiskäännöillä seisten tangolla ja käsipainoilla :))

Perjantai 1.6.

Ennen Tukholman reissua hapat turvoksiin. Tukholmassa ollaan ja ei muuta jumppaa kuin airoobista kävellen ihan tolkuttomasti! Oletin, että hotellilla olisi ollut kuntosali, mutta ei ollutkaan joten... :( Mutta ensi viikolla tehoviikko :D

Viikko 23

Tiistai 5.6.

Huilutunnin jälkeen suuntasin työpaikan salille ennen yövuoron alkua. Tein hartiat ja pohkeet koska se oli ainut minkä muistin ulkoa ku olin unohtanu ohjelman himaan. Vipunostoja joka kulmista sekä käsipainopunnerukset istuen käsipainoilla. Treeni tuntui hyvältä ja auttoi jaksamaan hyvin läpi yövuoron :)

Keskiviikko 7.6.

Heräsin joskus neljältä päivällä (yövuoro). Salilla vatsoja koneella 4 x 25,20,15,10. Hauista, missä sain tangolla seisten liikkeessä tosi hyvän tuntuman! Käsipainoilla kun tekee niin ärsyttää ku toi vasuri väsyy niin paljon nopeemmin. Sit viel rintaa soveltaen koska olin kotisalilla mis ei oo sitä peckdeckiä :( Pursuin energiaa... heitin tuplat takaa posen :))) ja lähdin viel koiran kaa tunnin lenkille ja jopa juoksin muutamia ylämäkiä :)

Torstai 8.6.

Oli aivan pakko heittää tuplat takaa. Aamupala: proteiinipuuroa josta söin 5 ruokalusikallista ja heitin vessan pönttöön. Sit tilalle 2 ruisleipää missä päällä raejuustoa ja paistettua kanamunaa+vähän maustettua jugurttia raejuustolla. Salilla selkä, ojentajat ja vatsat. Ojentajille mul oli ohjelmassa "ranskalainen" taljan kautta, mut mulla yliliikkuvat olkapäät niin ojelmaan muutettiin sen tilalle vastaava liike käsipainolla. Uutena liikeenä ojentajille on myös "rutistukset" taljassa narulla. Sit semmonen loppu liike kun ojentajat jo pumpissa teen punnerrukset penkin sivussa...varpaat maassa. Oli NIIIn kuuma, että jäi treeni vähän vajaaks sillä ei meinannu enää pysyy tolpillaan kun ei ilma kierrä siellä salilla ollenkaan!

Perjantai 10.6.

Reidet vuorossa tänään. Lämmittelyä zygällä ja ennen jokaista liikkettä n.30 toiston lämmittely kevyellä painolla ennen varsinaista liikettä. Kyykky lätkä sylissä on muuten kiva liike mutta mun jalkojen eriparisuus korostuu siinä ku toinen jalka on ennen toista ylhäällä heh heh. Askelkyykky käsipainoilla ei ole kiva koska joutuu ottaa niin ison käsipainon, että saa liikkeeseen tuntumaan ja se repii kättä inhottavasti eikä meinaa pysyä siinä. Sidon sen kyllä sellasella remmillä kiinni, mutta silti. Goutsi käski kokeileen askelkyykkyyä smitissä... löytyyköhän salilta sellanen? Eriparisuuksien takia mul pitää tehdä näitä liikkeitä missä on vain aina toinen raaja "käytössä" näin heikompikin vahvistuu.

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu