<- Palaa "Kuntoilijoiden päiväkirjoja" -pääsivulle 

Noran kuntoilupäiväkirja
| Taustaa | Viikot 4-7 | Viikko 10 | Viikko 11 | Viikko 12 | Viikko 13 | Viikot 14-15 | Viikko 16 | Viikko 19 | Viikko 20 | Viikko 21 |
| Viikot 22-23 | Viikko 24 | Viikko 25 | Viikko 26 | Viikko 28 | Viikko 31 | Viikko 39 | Viikot 40-42 | Viikko 25 / 2008 | Viikot 26-29 |
| Viikot 30-31 | Viikot 32-33 |

Viikko 21

Tässä minun prätkäni. Keskiviikko 23.5.

Tänään vasta alotin tän viikon reenit. Selkää, ojentajia ja vatsoja. Toi sivutaivutus mikälie vatsoille ristikkäistaljassa on kyl tosi tehokas, oikeen kunnolla tuntuu ku vatsassa "paukkuu"! :) Selkää yritin tihrustella peilistä josko siellä jotai näkyis, kyl siel muutama pieni mato näky, heh :)

Torstai 24.5.

Tänään oli tosi aktiivinen päivä. Eka tein salilla reisiä, tein vielä ohjelman lisäks extraa yhellä sellasella pakaralaitteella missä seistää ja työnnetää jalkaa taaksepäin. Sit tein pohkeita vähän vaik ei ois tarvinnu ku odottelin et bailatino tunti alkaa.

Bailatinossa oli aika hikinen tuntu, keikuteltii lantiota niin ,että hiki vaan lens. Kun pääsin kotiin olin jo aika kuitti, mutta lähdin silti koiran kaa pienelle kävelylle metsään. Päästän sen aina siellä vapaaksi ku siel ei oo muita koiria, mutta tällä kertaa Milou päätti, ettei tule takas hihnaan ja siitä alkoi 2000 metrin pika-aidat. Se juoksi ympäri Porvoota ihmisten ja markkinakojujen välissä ja minä perässä. Sit se hemmetin rakki kävi pöllii yhestä kojusta nakin! Tulipa pitkästä aikaa tehokas pikajuoksutreenikin tehtyä :)

Milou karkulainen. Perjantai 25.5.

Jalat vähän väsyneet tost eilisest :) Salille kuitenki tekee rinta ja hauis jumppaa. Duunisalilla treeni joten sain ton peck deck laitteen vihdoin koekäyttöön! Hmm,se tuntu vähän oudolle,ois tehny mieli laskee sitä koko telinettä alaspäin, mut ei siin ollu mitää säätöjuttuja. Ehkä johtu vaan siitä kun uusi liike eikä tottunu. Penkkipunnerrusta pelkällä tangolla,jihuu :)

Hauista tangolla ja käsipainoilla. Vatsoja päälle ja solariumiin et kehtaa laittaa hameen päälle nyt ku ilmat lämpenee. Sitten töihin syömää kanaa ja riisiä sekä pari tomaattia ja kurkkua. Iltapalaks leipää isolla kalkkunakasalla+maitoa+1 omppu. Nii ja treenin jälkee juon nykyää tota ProFX:n valmisjuomaa, siitä ei tuu paha olo vaa se on jopa hyvää :) Testailin eri valmistajien "jauheita" ennen sitä, mut mul tuli niistä huono olo.

Sunnuntai 27.5.

Hartiat pelkästää tänää treenissä :) Vipunostoja eri kulmissa sekä punnerrukset käsipainoilla.

Tein ne pohkeet jo sillon torstaina, joten ne jätin nyt. En ois muuta ehtinykkää ku piti mennä töihin.

JEE 19 yötä kesälomaan!

Perjantaina tein penkkipunnerrusta...

Sivun alkuun
Www-toteutus: Kymen Web-Suunnittelu